WE WANT TUMKO BACK!

0 have signed. Let’s get to 5,000!

TumurOchir Purevjav (Tumko) is een student Productontwikkeling aan de Universiteit van Antwerpen, die 8 jaar geleden vanuit Mongolië samen met zijn moeder naar België is verhuisd. Hij wordt deze week teruggestuurd naar Mongolië, maar heeft in België zijn jeugd beleefd en leven opgebouwd en heeft hier zijn toekomst. Wij, als vrienden en mede-studenten, willen zo veel mogelijk stemmen verzamelen om Tumko terug in België te krijgen zodat hij de toekomst kan krijgen die hij verdient en waar hij zo hard naartoe heeft gewerkt.

TumurOchir Purevjav (Tumko) is a student Product Development at the University of Antwerp who moved from Mongolia to Belgium 8 years ago together with his mother. He's being deported back to Mongolia during the week of the 19th of March 2018, but grew up in Belgium and his future lays here. We, his friends and fellow students, want to collect as many voices as possible to get Tumko back to Belgium and give him the future he deserves and has worked so hard for.

Today: Florentijn is counting on you

Florentijn Vandecasteele needs your help with “Belgian Embassy Beijing: WE WANT TUMKO BACK!”. Join Florentijn and 3,213 supporters today.