Actualización de la peticiónBandai/Sunrise, please continue “THE ORIGIN” to make a full "Mobile Suit Gundam" remake!!!Gundam The Origin Encore is now on Twitter and Reddit!

Gundam RemakeItalia
5 oct 2017
*PLEASE SIGN UP AND SHARE!!!*
#gundamremake on Twitter;
Petition is now on Reddit:
https://www.reddit.com/r/Gundam/comments/74bajz/what_if_gundam_the_origin_would_become_gundam_the/?st=1Z141Z3&sh=0b3c3ae2
- PLEASE UPVOTE!
*PLEASE SIGN UP AND SHARE!!!*
Apoyar ahora
Firma esta petición
Copiar enlace
WhatsApp
Facebook
X
Email