BAHÇEŞEHİRLİLER DERNEĞİTürkiye
Mar 13, 2023

Neden İlçe Olmalıyız? Çünkü! 2010'dan bu yana talep etmemize rağmen "METRO" bölgemize halen ulaşmadı!

  #bahcesehir #esenkent #ispartakule #sahintepe #altinsehir #tahtakale #hadimkoy #bahcesehirilceolsun #istanbul
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X