Petition updateBahçeşehir-Esenkent-Ispartakule-Hadımköy-Bahçekent-Şamlar-Şahintepe mahalleleri birleşsinBahçeşehir Neden İlçe Olmalı? Çünkü -1

BAHÇEŞEHİRLİLER DERNEĞİTürkiye

Mar 13, 2023
Neden İlçe Olmalıyız? Çünkü! 2010'dan bu yana talep etmemize rağmen "METRO" bölgemize halen ulaşmadı!
#bahcesehir #esenkent #ispartakule #sahintepe #altinsehir #tahtakale #hadimkoy #bahcesehirilceolsun #istanbulSupport now
Sign this petition
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X