Salvem el cinema Rambla de l'Art

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

SALVEM EL CINEMA DE CAMBRILS

Cambrils té el privilegi de comptar amb l’única sala de cinema de proximitat de les nostres comarques, la Rambla de l'Art, on, a més d’estrenes nacionals i internacionals de primer ordre, podem gaudir de projeccions en versió original, cicles temàtics, òpera, etc., tot maridant el cinema amb una projecció cultural i de promoció del municipi, amb col•laboracions amb restauradors, entitats i comerços locals.

La Rambla de l'Art, que té el reconeixement de la xarxa europea de cinemes Europa Cinema, no només compta amb una programació variada de cinema comercial, infantil i d'autor, sinó que a més ha dut a terme tota una sèrie d'activitats adreçades a la població de Cambrils i voltants que enriqueixen l'oferta cultural existent. Per citar-ne algunes:

•  Preestrena i estrena d'obres de qualitat amb l'assistència dels directors i actors, i posterior debat públic.

•  Cicles de cinema temàtic: neorealisme italià, cinema negre, cinema i art, cinema i gastronomia, i cinema documental, entre d’altres.

•  Cicles d'òpera i ballet en directe i diferit.

•   Projeccions per a associacions i centres educatius de Cambrils, Salou i Reus.

•   Projeccions setmanals en versió original.

•   Exposicions artístiques i xerrades culturals relacionades amb el cinema.

•    Servei de lloguer de vídeos i de llibreria especialitzada.

•    Sopars de cinema mensuals on, amb la col•laboració d'establiments de restauració locals i cellers de les nostres comarques, es vol combinar la gastronomia amb el cinema.

Per tot això, i davant de la delicada situació econòmica que travessa el cinema municipal et demanem que signis aquesta petició que presentarem a l'Alcadessa de Cambrils per demanar-li que l'Ajuntament es comprometi a difondre i recolzar les activitats culturals que es realitzen al cinema i a garantir-ne la continuïtat.

ACTE

Associació Cultural Cinematogràfica del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre

Hoy: ACTE cuenta con tu ayuda

ACTE Associació Cultural Cinematogràfica necesita tu ayuda con esta petición «alc@cambrils.org: Salvem el cinema Rambla de l'Art». Únete a ACTE y 4.098 personas que ya han firmado.