Volem solucions pel divendres de Carnaval, NO prohibicions!

Petición cerrada

Volem solucions pel divendres de Carnaval, NO prohibicions!

Esta petición ha conseguido 1.283 firmas

Aquest any el Consell de participació ciutadana de Cultura i Festes va decidir que es tancaria el port el divendres. L'alternativa per part de l'Ajuntament és la sala annexa al pavelló i l'envelat de la plaça Rahola.

Molts rosincs com jo, considerem que aquesta alternativa es insuficient, ja que nosaltres ens gastem molts de calers i dediquem moltíssim temps en preparar unes carrosses que se'ns obliga a guardar divendres per la nit, obligant-nos a seguir el carnaval en l'envelat o la sala annexa del pavelló on ens hem de gastar uns calers que ens podríem estalviar si poguéssim seguir la festa amb les nostres carrosses.

Per part de les colles, es van proposar moltes solucions per poder millorar-ho, com per exemple posar més llums, més lavabos i més seguretat fins a restringir el divendres l'entrada solament de gent disfressada amb colla.

Hoy: Mario cuenta con tu ayuda

Mario Terron Soler necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Roses: Volem solucions pel divendres de Carnaval, NO prohibicions!». Únete a Mario y 1.282 personas que ya han firmado.