0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

Un jutjat contenciós ha obligat l'Ajuntament de Blanes (Selva) a allunyar el festival de música a la platja Ensorra't com a mínim a 2,5 quilòmetres de la casa d'un veí. L'home, que viu al passeig, es queixava del soroll dels concerts. Al juny, ja va presentar dues instàncies al consistori. Demanava que se suspengués el festival –que aquest any arriba a la sisena edició- i que, sinó, l'Ajuntament fes un estudi sonomètric des de casa seva. Ara, el veí ha portat el certamen als tribunals i ha interposat un contenciós. El jutjat, d'entrada, ja ha dictat una mesura cautelar i ha demanat a l'Ajuntament de Blanes que traslladi l'Ensorra't i que l'allunyi "com a mínim" 2,5 quilòmetres de casa del veí. L'Ajuntament ja ha presentat al·legacions, però alerta que el festival, programat del 21 al 25 de juliol, corre "perill de suspensió"

Hoy: Marc cuenta con tu ayuda

Marc Díez necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Blanes: Ens volen ensorrar l'Ensorra't de Blanes! tal com han anat ensorrant la resta dels events». Únete a Marc y 1.312 personas que ya han firmado.