0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Es necessita un autobús que transporti a voluntaris, adoptants i gent que cerqui el seu animal perdut, durant l'horari que el Centre està obert. Actualment el centre és de difícil accés, pel que molts voluntaris desisteixen de anar-hi, adoptants que no saben com arribar-hi, i persones, que han perdut el seu animal i no disposen de transport privat, tenen dificultats per recuperar-lo. Creiem que el servei del CAACB és suficientment important perquè hi accedeixi un autobús públic, adaptat per transportar gossos i gats si és possible, oferint als ciutadans un servei necessari  i facilitant que els voluntaris hi puguin anar, per atendre als gossos i gats que estan allà acollits.

Hoy: Eulalia cuenta con tu ayuda

Eulalia LLobet necesita tu ayuda con esta petición «Ajuntament de Barcelona: Es necessita bus al CAACB (Centre d'acolliment d'animals de companyia de Barcelona)». Únete a Eulalia y 1.499 personas que ya han firmado.