PETICIÓ DE REFERÈNDUM CONTRA LA TAUROMAQUIA A ALGINET

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Segons PACMA el Govern finança amb més de 600 milions d'euros a l'any de la butxaca de tots els ciutadans les curses de bous. Aquests cruels espectacles i la resta de festejos taurins impliquen maltractament animal, ja que són privats de llibertat, obligats a realitzar comportaments antinaturals, sotmesos a situacions estressants, i a temperatures extremes el que els condueix directament a la mort

Les persones que  defensen la tauromaquia solen contestar amb afirmacions que són totes rebatibles amb arguments ètics i científics, per exemple el seu caràcter "tradicional", quan les tradicions, com tota creació humana, s'han de sotmetre a qüestionament ètic i en funció d'això, poden rebutjar-se sense més consideracions.

Demanem que un tema tant polèmic i que causa tant de patiment als animals siga votat a un referèndum a la població d'Alginet on molts dels seus veïns estan en contra d'aquesta pràctica tant violenta.

¿Quieres compartir esta petición?