***Vol direct Montpellier-Sofia ***Direct flight Montpellier-Sofia ***

0 a signé. Allez jusqu'à 1 500 !

Петиция за откриване на  Директен полет Монпелие –София/София-Монпелие

B Южна Франция и по-специално региoн Окситани  живеят много българи. Ние сме хиляди студенти, работещи,  семейства, живеещи в Монпелие и околностите (Перпинян, Марсилия, Екс ен Прованс, Тулуза, Ним, Безие, Сет, Агд, Нарбон, Каркасон,  Авиньон, Юзес, Арл и т.н.). Хора от всички възрасти и социално положение, българи и французи, пътуваме целогодишно към и от България.

За съжаление, в момента не съществува директен полет  между Монпелие и България. Налагат се прекачвания в Париж, Лондон, Брюксел, Мюнхен, Франкфурт или други летища с минимална продължителност на пътуването от 7 часа. Освен това, заминаването не винаги е възможно от Монпелие, а от Марсилия, Барселона, Лион, Ница, което налага допълнителни финансови и организационни затруднения.

Отварянето на директна линия между Монпелие и  София ще допринесе и за развитието на туризма , икономиката и търговията.

А за нас, българските граждани, нашите семейства, приятели, колеги  този полет е от съществено значение за осигуряване на комфортно пътуване. Без безкрайни прекачвания и излитания от други градове. Без опасното 24 часово шофиране. Без мъчителното 35 часово пътуване с автобус.

Независимо дали сте редовен потребител във връзка с  вашата работа, вашето образование, вашето семейство или случайни посетители или просто сте свидетел на тази реалност, моля, подпишете тази петиция!

Тази петиция ще бъде адресирана до:

Air France, Hop, Bulgaria Air, Wizz Air, Ryanair, EasyJet, Volotea, летищата в Монпелие, София и Пловдив.

Pétition VOL DIRECT  Montpellier-Sofia / Sofia-Montpellier

Le Sud de la France et plus particulièrement la Région d’Occitanie est le lieu de résidence de plusieurs ressortissants bulgares. Nous sommes des milliers d’étudiants, salariés, familles, installés à Montpellier ou à proximité (Perpignan, Marseille, Aix en Provence, Toulouse, Nîmes, Béziers, Sète, Agde, Narbonne, Carcassonne, Avignon, Uzès, Arles…etc.). Des personnes de toute âge et catégories socio-professionnelles, bulgares et français, nous effectuons régulièrement des déplacements vers la Bulgarie tout au long de l’année.

Malheureusement actuellement il n'y pas de vol direct entre Montpellier et la Bulgarie. Le voyage s'effectue toujours avec des escales via Paris, Londres, Bruxelles, Munich, Francfort ou autre et dure au moins 7h. De plus, la plupart du temps le départ n’est pas de Montpellier mais de Marseille, Barcelone, Nice, Lyon ce qui nécessite une organisation supplémentaire et compliquée en termes d’horaires et de budget.

L’ouverture d'une ligne directe entre Montpellier et Sofia  aura aussi une incidence positive sur le tourisme, l’économie et le commerce.

Et pour nous, ressortissants bulgares, nos familles et amis ce vol est primordial pour assurer un déplacement facile et sans subir les désagréments d'un voyage interminable. Plus de vols avec des escales au départs d’autres villes, plus de voyages en voiture de 24h, plus de voyages en bus de 35h.

Que vous soyez usager régulier pour votre travail, vos études, votre famille ou visiteur occasionnel ou tout simplement confrontés à cette réalité, signez cette pétition!

Cette pétition sera adressée à:  Air France, Hop voyage, Bulgaria air, Wizz air, Ryanair, EasyJet, Aéroports de Montpellier, Sofia et Plovdiv

Donika compte sur vous aujourd'hui

Donika KRASTEVA a besoin de votre aide pour sa pétition “Air France – KLM : ***Vol directe Montpellier-Sofia ***Direct flight Montpellier-Sofia ***”. Rejoignez Donika et 1 150 signataires.