NO VOLEM QUE L'EUGA DE SEGUDET ACABI A L'ESCORXADOR

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.500!

La meva crida es sobre el revolt de l'euga de Segudet a la parròquia d'Ordino. Fa uns dies es va denunciar l'estat dels peus de l'euga en una publicació del Facebook. La deixadesa que pateix fa que a pasi més hores del compte ajagut  per la laminitis que pateix, la infosura és causada per la sobrealimentació però el dolor real el genera el fet que els propietaris no li cuidin els peus, que creixen i creixen i li dificulten moure's. Degut a la denúncia que s'ha fet al departament d'agricultura i davant les crítiques, els amos de la bèstia haurien decidit portar-la la setmana que ve a l’escorxador sota el pretext que sofreix una malaltia incurable. Diverses persones, fins i tot experts en cavalls, s’han ofert a pagar el tractament necessari i redreçar les peülles de l’animal però l'orgull i la tossuderia dels amos no ho volen, prefereixen anar a l'escorxador i així finalitzar amb la vida de l'animal tot perquè no es demostri tal deixadesa. NO VOLEM QUE AIXÒ ES PERMETI. Hi han solucions perquè l'euga es recuperi amb la feina i constància d'un ferrer. Ajuda si us plau! Ajuda perquè l'amo de l'euga cedeixi i una de dos, es comprometi ell a curar l'euga o deixi actuar a qui vol ajudar. S'han ofert varies persones, fins i tot han ofert diners per l'euga. Volem una solució que no sigui el final de la vida d'aquesta euga.

Hoy: celia cuenta con tu ayuda

celia martinez necesita tu ayuda con esta petición «Agricultura Andorra: NO VOLEM QUE L'EUGA DE SEGUDET ACABI A L'ESCORXADOR». Únete a celia y 1.382 personas que ya han firmado.