
Ara que estem tots a casa aveure si pots ajudar en que acondicionin i obtinguin els permissos adhients en relacio als animals del santuari,La casita de lluvia. Firman la seguent peticio: https://www.change.org/p/ada-colau-que-se-dejen-de-torturar-palomas-a-menos-cero-en-la-casita-de-lluvia .la part final fortament incriminadora ha sigut elliminada en el origen sento que el enllaç explicatori en tota la seva extensio no funcioni,pro lleguin la petici+o ja es reflexa be el que estan fent.
En el cas particular vos donaré una conversa gravada a la cual he tingut acces,dons esta feta desde un movil meu compartit i desatés per Maria R.
Aquesta conversa es la relativa a una peticio de fons de part de la directora del santuari,Adriana Caifa.La casita de lluvia,per uns animals rescatats,que realment han nascut alla..per no esterilitzarlos i deixan.los procreá a posta.
Aquesta directora explota a Maria Reyes des fa casi 3 anys.
En la meva presencia ocupave totas las horas de cada dia com una adicta a una secta,fen i acomplin totas les ordres de la direccio,sense mes substent que el del meu treball.a temps complet.
Maria Reyes un cop adiccionada a substancias que li prenen la voluntat,per unas personas molt proximas a ella,en periode de recuperacio a casa,es sobrecarregada de feina durant anys per Adriana i al comentarli bonament aquest fet..i el de que ni tenin per menjar,.l´unica resposta per part seva va ser : Deja en paz a Maria.
Actualment la té ella i continua treballant allá.
En aquest telefon vos paso la conversa,repeteixo de manera particular. 640907911 Francesc
En ella es demostra la poca vergonya que tenen en un fet mes que denunciable.