Jun 5, 2020

Ara que estem tots a casa aveure si pots ajudar en que acondicionin i obtinguin els permissos adhients en relacio als animals del santuari,La casita de lluvia. Firman la seguent peticio: https://www.change.org/p/ada-colau-que-se-dejen-de-torturar-palomas-a-menos-cero-en-la-casita-de-lluvia .la part final fortament incriminadora ha sigut elliminada en el origen sento que el enllaç explicatori en tota la seva extensio no funcioni,pro lleguin la petici+o ja es reflexa be el que estan fent.
En el cas particular vos donaré una conversa gravada a la cual he tingut acces,dons esta feta desde un movil meu compartit i desatés per Maria R.
Aquesta conversa es la relativa a una peticio de fons de part de la directora del santuari,Adriana Caifa.La casita de lluvia,per uns animals rescatats,que realment han nascut alla..per no esterilitzarlos i deixan.los procreá a posta.

Aquesta directora explota a Maria Reyes des fa casi 3 anys.

En la meva presencia ocupave totas las horas de cada dia com una adicta a una secta,fen i acomplin totas les ordres de la direccio,sense mes substent que el del meu treball.a temps complet.


Maria Reyes un cop adiccionada a substancias que li prenen la voluntat,per unas personas molt proximas a ella,en periode de recuperacio a casa,es sobrecarregada de feina durant anys per Adriana i al comentarli bonament aquest fet..i el de que ni tenin per menjar,.l´unica resposta per part seva va ser : Deja en paz a Maria.


Actualment la té ella i continua treballant allá.


En aquest telefon vos paso la conversa,repeteixo de manera particular. 640907911 Francesc
En ella es demostra la poca vergonya que tenen en un fet mes que denunciable.

Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X