Petición cerrada

Fala o galego

Esta petición ha conseguido 364 firmas

O galego esta lonxe de ser a lingua de reis que foi na idade media todo indica que é usada por unha minoria, pero en certa maneira iso non importa, o numero de falantes non fai mellor a ningunha lingua; o galego ainda esta vivo, ainda e unha lingua rexa. O galego como todas as linguas e moi fraxil, unicamente vive na boca dos seus falantes, o galego depende de cada un de nos, dos galegos. Eu amo a miña a fala, e non podo imaxinar unha Galicia sin o galego; eu, non sería eu se non medrara co galego, e non soportaría ser un intregante da xeración coa que desapareceu o galego. Os nosos avós, encontraronlle un sitio ao galego na sua maleta cando sabían que ían botar anos no exilio, e con el loitarón sen entender abrindose paso nunha vida dura e combativa; se eles que viaxaron con el onde ninguen fora antes, quen somos nos para deixar de falalo.

Na actualidade os galegos, nos que incluio estamos a asasinar o galego e iso debemolo cambiar, xa que a supervencia do galego depende de nos. Non sei como, eu so son un cativo.

Estas palabras perderanse no tempo, sen cambiar nada, pero teño a necesidade de esbrilas, levan moito tempo dentro de min e son as solto rebento.

Galegos, galegas, o galego somos nos é a nosa fala, non deixemos que morra.

FALA O GALEGO

Hoy: el cuenta con tu ayuda

el cambio necesita tu ayuda con esta petición «A todos os galegos: Fala o galego». Únete a el y 363 personas que ya han firmado.