Petición cerrada

Reiniciem el poble

Esta petición ha conseguido 320 firmas

Deutsch | English | Castellano : www.drive.google.com/folderview?id=0B3gRlYMpj8AgOUlHQklxUTdJRWs (with/con/amb decalogue/decálogo/decàleg)

*Si es compleixen les 300 signatures en el temps marcat, es promourà un acte/assemblea

Conscienciats de la situació actual a Benissa, amb més de 800 persones aturades i en risc d’exclusió social, i sense propostes a la vista que solucionen este i altres problemes, ha arribat el moment de reiniciar el poble.

La classe política és incapaç d’oferir solucions i s’ha instal·lat en la inoperància de cara a les necessitats locals. La corrupció i malversació institucional generalitzades són una realitat diària, on els polítics, allunyats d’eixe antic esperit de treball pel poble, han perdut el contacte amb els ciutadans que els mantenen i només persegueixen interessos clientelistes i electoralistes.

Volem que Benissa torne a ser pionera i que aprofite el seu gran potencial. Una ciutat que aposte per la innovació, que retinga el talent del seus joves, i que diversifique el seu model productiu. Desitgem ser un referent en atenció als xiquets, la gent gran i els nouvinguts. Un model a seguir en polítiques socials, mediambientals i educatives.

Cridem, en definitiva, a un canvi total en la política local, on tota la societat amb desig de treballar i amb idees per a canviar el poble unisca forces per aconseguir un canvi polític buscant una gestió més eficaç i productiva dels recursos públics, una política més transparent i honesta que defense fermament els drets socials.

Per tot això, des de la ciutadania animem a les forces socials i polítiques del poble que s’unisquen amb nosaltres amb l’objectiu de començar un ambiciós i guanyador camí conjunt cap al canvi polític.

Signen:

Carme Ivars, sociòloga

Pere Ortolà, mestre

Robert Llopis, treballador social

J. Luís de Dompablo, autònom jardineria

Pepa Bertomeu, comerciant

José Álvarez, politòleg

Macu Crespo, historiadora

Belén Ivars, fisioterapeuta

Carles Lliberós, professor

Jaume Ivars, comerciant

Marcos Figueroa, tècnic inv. oceanogràfica

Antonio Mateo, periodista

Vicent Ibañez, ex-funcionari per parkinson

Juan Ripoll, comerciant

Ramon Serra, aturat

Dani Gilabert, autònom turisme nàutic

Hoy: Reiniciem cuenta con tu ayuda

Reiniciem el poble necesita tu ayuda con esta petición «A les ciutadanes i ciutadans de Benissa: Reiniciem el poble». Únete a Reiniciem y 319 personas que ya han firmado.