Tierschutz und Öffentlichkeitsarbeit!

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 1.000.

Media worldwide report on the cat and dog meat trade in Asia. Only Germany reports little or nothing about it. I and all who sign this petition ask #Stern, #Focus, #Spiegel and #Bild to report about it in order to make people in Germany finally aware of this topic. Many people in Germany do not even know what cruelty these animals have to endure. It is already time to educate people in Germany about these atrocities! Yulin, for example, starts again on 21.6!!!

Medien weltweit berichten über den Katzen- und Hundefleischhandel in Asien. Nur Deutschland berichtet wenig oder gar nichts darüber. Ich und alle die diese Petition unterschreiben bitten @Stern, @Focus, @Spiegel und @Bild auf dieses Thema Menschen hier, aufmerksam zu machen. Viele Menschen in Deutschland wissen nicht, welche Grausamkeiten diese Tiere erleiden müssen. Es ist längst an der Zeit auch Menschen in Deutschland über diese Gräueltaten aufzuklären! Yulin z.B. beginnt am 21.6 erneut!