Exigim el 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut.
  • Petitioned Sra. Irene Rigau i Oliver

This petition was delivered to:

CONSELLERA D'ENSENYAMENT
Sra. Irene Rigau i Oliver
[Acusament de recepció]

Exigim el 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut.

1. Petition by

USTEC·STEs IAC

USTEC•STEs, com a sindicat compromès amb el personal interí i substitut, es nega a resignar-se que la degradació en les condicions laborals del personal substitut es consolidi i, per tant, s’allargui en el temps. És per això que hem fet aquesta carta que, si la signen, arribarà a la direcció de correu electrònic de la consellera, i en la qual demanem:
EL 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut, perquè:
- Mateixa feina ha de significar mateix salari.
- És una mesura només aplicada a Catalunya.
- Afecta el personal docent més en precari.
- És de dubtosa legalitat, ja que en cap normativa superior queda recollida la figura jurídica del personal substitut (la figura jurídica que ha de ser considerada és la de funcionaris interins)
- Representa un estalvi mínim.
- Genera caos en els centres.

Recent signatures

1. Lliurament de les signatures a la consellera Sra. Irene Rigau

USTEC-STEs IAC

Lliurament de les més de 5.000 signatures recollides exigint a la consellera Sra. Irene Rigau el cobrament del 100 % del salari del personal substitut Més de 5.000 persones, en la seva gran majoria docents, han signat i enviat una carta a la consellera Irene Rigau on exigim que el Departament d'Ensenyament deixi de nomenar amb un "contracte" parcial el personal substitut dels centres educatius.

2. Demà 5 de febrer entrega de les signatures

Us informem que demà 5 de febrer a les 11 hores a la seu del Consorci d’Educació de Barcelona (Pl. Urquinaona), USTEC•STEs (IAC) registrarà les més de 5.000 signatures recollides i cridarà a la premsa per denunciar públicament que el personal substitut nomenat està cobrant un 15% menys que la resta de companys/es.

A més donarem resposta a la nota del Departament on diu que, en contra del que afirma USTEC·STEs, cumpleix que MATEIXA FEINA = MATEIX SALARI. Si ets substitut o substituta i vols/pots acompanyar-nos (o fins i tot, si la premsa ho vol) explicar la vostra situació no dubtis a venir.

Si encara no has signat encara hi ets a temps:

Sra. Irene Rigau i Oliver: Exigim el 100 % del cobrament de les jornades del personal substitut.

Senyora consellera Irene Rigau:Els/les sotasignats/des li exigim la retirada dels tipus de jornada reduïts per al personal substitut de manera que aquests/es cobrin i treballin pel 100% de la jornada. Amb la situació actual el personal substitut en realitat fa la mateixa feina que la resta de companys/es, però cobra fins a un 15% menys.

3. Reached 5,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Marta Huici SPAIN
      • about 1 year ago

porque es mi caso y la de muchos compañeros míos, es una vergüenza lo que están haciendo.

• about 1 year ago

Porque soy alumna de un instituto público

• Carme Mateo SPAIN

Porque es mi futuro!!!

• Adrià Gomis López EL MASNOU, SPAIN
      • over 1 year ago

Per no perdre la feina, i per no degradar més el sistema educatiu amb tantes retallades...

Expreso el meu cas:

La professora titular de Nuria té una reducció de jornada del 50%. L'any passat el substitut cobria exactament la mitja jornada de la professora i així entre els dos feien 25h. Aquest any la substituta li han reduit 1,5h respecte a l'any passat. Així la meva filla només li cobreixen 23,5h entre tots dos. Està clar que qui ho pateix és la meva filla.

Per remartar-ho la professora de tant en tant es posa malalta 1 setmana (dos cops el primer trimestre) i durant aquesta setmana no posen cap substitut. Generalment ho cobreixen amb la professora de reforç d'infantil, però algun cop han tingut a cada hora una professora diferent. Evidentment qui patim tot això som els pares i els nostres fills.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.