Demana a Mercadona que vengui cafès de comerç just
  • Petitioned Mercadona

This petition was delivered to:

Mercadona

Demana a Mercadona que vengui cafès de comerç just

1. Petition by

Roger Mestres

Esplugues de Llobregat, Spain

Sóc client habitual de Mercadona i també sóc consumidor de productes de comerç just. En diverses ocasions he demanat al meu supermercat aquests productes, fonamentalment cafè i sucre, que a la nostra família són de consum diari. Em trobo en la situació d'haver de substituir una de les compres del mes al Mercadona del meu barri per anar a una altre supermercat que disposa d'aquests productes, amb la incomoditat que comporta per a nosaltres.

Per a nosaltres els productes de comerç just representen una forma responsable de consum, compromesa amb poblacions de països en vies de desenvolupament, les quals es beneficien de les vendes dels productes que produeixen en els seus països. Alhora valorem la bona qualitat d'aquests productes. A part del cafè i del sucre, particularment el sucre de canya sense refinar i biològic, coneixem altres productes de comerç just que es comercialitzen en botigues ecològiques i que per a nosaltres també són de consum habitual com galetes i xocolates.

Mercadona és una de les poques grans cadenes de supermercats que encara no ven productes de comerç just. La veritat és que no entenc que no tinguin aquests productes perquè sempre presumeixen de voler satisfer als clients.
Vull llançar aquesta acció en Change perquè sé que moltes famílies com la nostra podrien estar interessades i beneficiar-se de la compra d'aquests productes en els supermercats de Mercadona. Donada la gran expansió que tenen com supermercats de barri, crec que podria ser molt interessant.

Segur que si Mercadona és conscient de quanta gent dóna suport a aquesta petició, tindran més interès en fer-nos cas.

Signa la meva petició i demana-li a Mercadona que vengui productes de comerç Just als seus supermercats.

To:
Mercadona
Que vengui cafès de comerç just

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 250 signatures

Supporters

Reasons for signing

• over 1 year ago

Para dar a conocer los productos de comercio justo, ya que no solamente es justo sino que estan muy buenos

justicia econòmica

• NURIA SARRA SPAIN
      • over 1 year ago

Para colaborar con el comercio justo

• over 1 year ago

No sempre en compro, pero quan al compro vaig a la competencia o a Intermón mateix, Mercadona esta a prop meu i soc consumidora habitual d`ells

• jordi sans BADALONA, SPAIN
      • over 1 year ago

Me gusta el cafe de intermon i compro en aquellos supermercados que lo tienen, aunque en estos supermercados compre a veces el cafe de la tassimo o los compatibles con nespresso. Me satisface comprar algunos alimentos de comercio justo.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.