Conselleria d'Educació de les Illes Balears: Que la Conselleria d'Educació solucioni les demandes dels docents
  • Petitioning Joana Maria Camps

This petition will be delivered to:

Consellera d'Educació, Cultura i Universitats de les Illes Balears
Joana Maria Camps

1. Petition by

Plataforma Crida

Els/les que signem volem manifestar el nostre suport a les reivindicacions que han portat als i les docents de les Illes Balears a la vaga indefinida, i sol·licitem a la Conselleria d’educació que negociï sense condicions prèvies, per solucionar un problema que ens afecta a totes i a tots.

Motius per signar:
El Govern de les Illes Balears i de l’Estat Espanyol vol acabar amb l’educació com a servei públic de qualitat. Pretén que només puguin fer estudis de qualitat els i les que tinguin doblers per pagar-los.
El Govern de les Illes Balears ha reduït brutalment el pressupost en educació. La reducció es veu reflectida amb:

▪ Menys professorat de suport, més alumnes dins l’aula, fa que no es pugui atendre a l’alumnat de manera individualitzada, baixa la qualitat d’ensenyament i augmenta el fracàs escolar.
▪ No es concedeixen beques de transport i menjador efectives.
▪ No es destina cap tipus de subvenció a les associacions de Mares i Pares d’alumnat.
▪ Menys doblers pel programa de reutilització de llibres.
▪ Les famílies en temps de crisi, algunes amb els dos membres a l’atur, han de pagar més per les excursions, els llibres, el menjador, el transport...

El Tractament Integral de Llengües TIL, no s’ha fet per consens amb la comunitat educativa, no s’ha planificat ni dotat de recursos i professorat preparat. Anglès sí, però no d’aquesta manera.
Hi ha doblers pel que volen: 400.000€ en concerts d’escoles de l’Opus Dei que a més duen a terme l’educació per separació de sexes. 70.000€ en subvencions a editorials perquè facin llibres en “Balear”.

El Govern de les Illes Balears no vetlla per una gestió de qualitat, democràtica, i participativa en els centres educatius. Governa d’una manera prepotent sense tenir en compte l’opinió de les mares, pares, mestres, professorat i alumnat.

To:
Joana Maria Camps, Consellera d'Educació, Cultura i Universitats de les Illes Balears
Que la Conselleria d'Educació solucioni les demandes dels docents.

Sincerely,
[Your name]

Recent signatures

1. Reached 25,000 signatures

Supporters

Reasons for signing

• 4 months ago

Perquè el català és la nostra llengua. La dels catalans, Valencians i gent de les Illes Balears,... i l'hem de poder ensenyar als nostres fills.

• 4 months ago

Qui perd els origens, es condiciona el futur

• 4 months ago

Per una educació de qualitat

• Josep Blesa i Morante VALENCIA, SPAIN
      • 4 months ago

Dóna igual que parlem de les Illes, del Principat o el País Valencià. Vénen a per nosaltres amb la ferma voluntat de destruir-nos - amb tàctica d'un a un- però amb l'estratègia global de fer-ho a tots plegats. O comencem a considerar-nos una societat amb el ferm propòsit de perviure en bon benestar o estarem sempre embolicats amb aquestes batalletes de desgast. El meu incondicional suport als meus connacionals insulars. Hem venut totes les samarretes que hem pogut, recollits doblers de suport per als ensenyants. Amb tota l'estima des de la ciutat de València.

• Mercè Llorens CANYELLES, SPAIN
      • 4 months ago

És un problema que afecta a tothom

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.