Aturem la subhasta de CX - Catalunya Caixa
  • Petitioned Conseller Andreu Mas-Colell

This petition was delivered to:

Conseller d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya
Conseller Andreu Mas-Colell

Aturem la subhasta de CX - Catalunya Caixa

1. Enric Santiañez Tió
    2. Petition by

Enric Santiañez Tió

Barcelona, Spain

Un dels motors de la prosperitat de Catalunya ha sigut històricament el seu entramat financer. Entitats com La Caixa, Banc de Sabadell, Caixa de Catalunya, Caixa Manresa, Banca Catalana, Caixa Manlleu i tantes altres han anat al costat del teixit industrial fent créixer el nostre país. Han sigut aquestes entitats les que majoritàriament ens han facilitat els crèdits amb els que tirar endavant les nostres botigues, fàbriques i empreses, han sigut aquestes entitats on hem tingut els nostres estalvis.

Ara, davant la greu crisi, aquest entramat l’estem perdent i la nostra força econòmica pot quedar tocada de mort. Com volem mantenir la nostra identitat com a poble si perdem els nostres motors? Quina força tindrem? Quan el catalans necessitem crèdits, quedarem supeditats a les bondats de bancs liderats pels taurons de Madrid: a quin preu?

Catalunya Caixa, entitat sorgida com a fusió de tres caixes històriques (Caixa Manresa, Caixa Tarragona i Caixa Catalunya), una entitat absolutament nostre i amb milions de catalans com a clients la volen subhastar. Quedant-se-la entitats com el BBVA o el BSCH estem permeten la descapitalització del nostre país mentre a Madrid fan mans i mànigues per evitar fer el mateix amb Bankia. Hem de permetre això? Ja que amb els nostres impostos hem de salvar la banca, el menys que podem demanar és que romangui al nostra país, no?

Per la present, demanem al govern de la Generalitat de Catalunya que aturi aquest desmantellament i que Catalunya Caixa mantingui la seva integritat.

Aturem la subhasta de Catalunya Caixa.

Aturem l’espoli del nostre país.

PD: Si hi estàs d'acord, signa i envia l'enllaç de la proposta a tots aquells que creguis que poden estar interessats.

Recent signatures

1. Reached 100 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Carles Pérez Canals MOLLET DEL VALLèS, SPAIN
      • almost 2 years ago

Cal recuperar la nostra autoèstima per dignitat del nostre pais.

• almost 2 years ago

Por que es una tras otra y siempre somos los mismos los que pagamos el pato.

Es nostra.

• almost 2 years ago

Es necessari per Catalunya seguir mantenint les seves entitats financeres, a més ara. El que caldria tancar és el Banc d'Espanya per ineficient i incompetent.

• almost 2 years ago

No creo que sea bueno para este ni otro sector una reducción excesiva de entidades ni que estas se concentren en un sólo punto geográfico como está sucediendo.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.