Alfredo Castelló, Alcalde Ajuntament de Sagunt: Demanem una Revisió de la Ponència de Valors per Sagunt
  • Petitioned Alfredo Castelló Sáez

This petition was delivered to:

Alcalde Ajuntament de Sagunt
Alfredo Castelló Sáez

1. Miquel Rubio
    2. Petition by

Sagunt, Spain

En valencià

Compromís Sagunt inicia una nova campanya de recollida de signatures a través de la plataforma Change.org per demanar la revisió de la ponència de valors cadastrals i baixar l’IBI.

Compromís va iniciar mesos enrere una campanya informativa sobre les intencions del Partit Popular a Sagunt en referència al cadastre, en la qual mostrava el veritable interès del PP en obtenir diners a costa dels ciutadans d’aquest municipi.

Tal i com anunciava la nostra regidora, Teresa García, Compromís va tramitar més de 100 recursos, oferint els models d’al•legacions pel recurs de reposició. Tanmateix, Compromís Sagunt, va realitzar diverses audiències públiques a Sagunt, al Port de Sagunt i Almardà,... per tal de recollir les impressions dels ciutadans i oferir-los models d’al•legacions per tal de combatre aquesta desmesurada proposta popular.

Donat el cas omís que està oferint Alfredo Castelló, des de Compromís Sagunt volem donar un pas endavant, apropant de nou la política a la ciutadania, obrint una campanya de recollida de signatures online mitjançant la plataforma change.org, en la qual, demanem a la Direcció General de Cadastre una Revisió de la Ponència de Valors per a Sagunt.

La campanya que ha estat dissenyada per Albert Llueca (regidor) i Miquel Rubio (Secretari de Comunicació) pretén aprofitar la potència de les Xarxes Socials per propiciar un canvi en l’actitud del Govern del PP. A més, a més i sense oblidar el carrer, la campanya se farà extensiva en format paper.

Teresa Garcia: “Continuarem actuant des de Compromís per tal de fer partícips a tota la ciutadania de la política, i gràcies a tots, a la fi, esperem aconseguir un canvi en l’actitud del Partit Popular, defensant com sempre, l’interès general i no com ens tenen acostumats fins ara. Han de deixar de banda els seus interessos personals i partidistes per tal d’escoltar a la ciutadania”

--------------------------------------------------------------------------------------------------

En castellano

Compromis Sagunto inicia una nueva campaña de recogida de firmas a través de la plataforma Change.org para pedir la revisión de la ponencia de valores catastrales y bajar el IBI.

Compromis inició meses atrás una campaña informativa sobre las intenciones del Partido Popular en Sagunto en referencia al catastro, en la cual mostraba el verdadero interés del PP al obtener dinero a expensas de los ciudadanos de este municipio.

Tal y como anunciaba nuestra concejala, Teresa García, Compromiso tramitó más de 100 recursos, ofreciendo los modelos de a el•legaciones por el recurso de reposición. Aun así, Compromis Sagunto, realizó varias audiencias públicas en Sagunto, al Puerto de Sagunto y Almardà,... para recoger las impresiones de los ciudadanos y ofrecerlos modelos de alegaciones para combatir esta desmesurada propuesta popular.

Dado el caso omiso que está ofreciendo Alfredo Castelló, desde Compromis Sagunto queremos dar un paso adelante, acercando de nuevo la política a la ciudadanía, abriendo una campaña de recogida de firmas online mediante la plataforma change.org, en la cual, pedimos a la Dirección general de Catastro una Revisión de la Ponencia de Valores para Sagunto.

La campaña que ha sido diseñada por Albert Llueca (concejal) y Miquel Rubio (Secretario de Comunicación) pretende aprovechar la potencia de las Redes Sociales para propiciar un cambio en la actitud del Gobierno del PP. Además, además y sin olvidar la calle, la campaña se hará extensiva en formado papel.

Teresa Garcia: “Continuaremos actuando desde Compromis para hacer partícipes a toda la ciudadanía de la política, y gracias a todos, al fin, esperamos conseguir un cambio en la actitud del Partido Popular, defendiendo como siempre, el interés general y no como nos tienen acostumbrados hasta ahora. Tienen que dejar de banda sus intereses personales y partidistas para escuchar a la ciudadanía”

Recent signatures

1. Campanya recollida de signatures presencial. // Campaña recogida firmas

Petition Organizer

Aquest matí hem estat replegant signatures al mercat de Sagunt
      Esta mañana hemos estado recogiendo firmas en el mercado de Sagunto

2. L'objectiu és "contrarrestar l’efecte del catastrazo de cara a 2014"

Petition Organizer
      POLÍTICA . Camp de Morvedre : Compromís intensifica en Sagunt la campanya de recollida de signatures per a la baixada de l'IBI i la revisió de la Ponència de Valors Cadastrals : El periódico de aquí

"Estos dies s'inicia el període de pagament per a l'Impost de Bens Immobles de Natura Urbana (contribució) i volem sensibilitzar a la ciutadania que la pujada que estem patint aquest any conseqüència de l'augment de les valoracions cadastrals podria disminuir si l'equip de govern no desobeïra els manaments del Ple, com ocorre en l'actualitat" indica Teresa Garcia.

3. Compromís intensifica en la campanya de recollida de signatures

Adjunte noticia.

Compromís intensifica en abril la campanya de recollida de signatures per a la baixada de l'IBI i la revisió de la Ponència de Valors Cadastrals - Compromís per Sagunt

Compromís per Sagunt ha intensificat la seua campanya de recollida de signatures per baixar l'IBI i contrarestar l'efecte del "catastrazo" de cara a 2014.

4. Reached 250 signatures

Supporters

Reasons for signing

• about 1 year ago

Estoy cansado de ver quienes asumimos las malas gestiones de otros

• about 1 year ago

Hay que luchar a favor de los más necesitados, y no oprimirlos hasta que se ahoguen.

• about 1 year ago

Para denunciar que los ciudadanos no somos marionetas y nos damos cuenta de lo que hacen y de los abusos a los que nos quieren someter para tapar sus ineficiencias e ineptitudes.

• José Miguel Martín Gutiérrez PUERTO DE SAGUNTO, SPAIN

• about 1 year ago

Es una subida abusiva motivada por la crisis. Crisis creada por políticos y bancos y que ahora quieren que paguemos nosotros.

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.