Referèndum vinculant per la Independència de Catalunya immediatament
  • Petitioned Al govern de la Generalitat

This petition was delivered to:

Al govern de la Generalitat

Referèndum vinculant per la Independència de Catalunya immediatament

1. David Giner
    2. Petition by

Terrassa, Spain

Estem farts d'espolis, insults, retallades, atacs a la llengua, peatges, haver de justificar el ser catalans, que no ens deixin participar amb les nostres propies seleccions en competicions oficials, pagar mes impostos i tenir menys serveis, ser invisibles al mon i molts altres greuges. Per poder decidir què volem fer, on volem anar i com volem ser com a país.
INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA !!!!!!!!!!!!

Recent signatures

1. Reached 8,000 signatures
    2. Ànims per la evolució de la campanya de recollida de signatures

Petition Organizer

Després de veure als mitjans de comunicació com la Generalitat preten demanar un rescat econòmic al govern español, el que significa pagar interesos a qui ens roba els nostres calers, crec que la única opció raonable i lògica es aconseguir la Independència.

Pel que sembla, CiU té grans dubtes interns per fer-ho, hem de presionar al govern català per fer un referèndum vinculant quan abans millor.

Es per això que demano la teva colaboració en la difusió d'aquesta campanya per arribar a 500.000 signatures.

O hem de seguir pagant perque ens deixin els nostres propis calers a España? Després de prendre'ns quasi 21.000M anuals, els hi hem de demanar calers per arribar a final de mes?

Ens estan tractant com el fill que viu a casa dels pares i entrega el sou per ajudar a la familia: ha de demanar calers per sortir. La diferència es que aqui nos ens paguen la hipoteca/lloguer, ni ens donen de menjar, ni...

INDEPENDENCIA JA !!!!!!!

3. Reached 2,000 signatures
    4. Veritablement hi ha tants catalans, catalanistes i independentistes?

Petition Organizer

Pocs dies després de començar la campanya per recollir 500.000 signatures que "obliguin" al govern de la Generalitat a convocar un referèndum vinculant per decidir el futur i independència de Catalunya no portem ni 1.000 adhesions.

De vegades tinc la sensació que el que defineix el caràcter català es parlar molt i fer poc, ser poruc.

Molt parlar d'independència, catalanismes, eleccions, criticar al PP, PSOE, CiU però NO ES FA RES.

Una noia va iniciar una campanya similar a la nostra on demanava que el PP fes fora a la diputada del PP Fabra.

Saps quantes signatures porta? Més de 221.000 !!!!!!!!!!!

Ah aquest pas farem el ridicul i se'ns pixaran a la boca i diran que està plovent.

Hem de participar activament, convidar als nostres amics, coneguts i saludats. O creus que si anem amb més de 500.000 signatures a veure al Mas no ens farà cas?

Està a les nostres mans, a les de cadascú de nosaltres.

Les coses no es fan de cop, les hem de fer d'un en un.

Gràcies

5. Reached 750 signatures
    6. Com ens veuen i com ens tracten arreu d'Espanya

Petition Organizer

Mica en mica anirem aportant arguments i dades que ens faran entendre que el millor es poder decidir el nostre futur, com qualsevol altre estat del mon.

No hem d'avergonyir-nos ni demanar perdó per ser catalans i actualment hem de fer-ho irebent insults i menyspreu a aquells a qui "regalem" quasi 60M € diaris.

En aquesta web pots veure que pensen de nosaltres molts ciutadans espanyols.

Hem de donar a coneixer aquesta iniciativa per poder arribar a les 500.000 signatures i demanar-li al Govern de la Generalitat la convocatòria immediata d'un referèndum vinculant per la Independència del nostre país.

Ahir em deien "no es el moment". Quan es el moment perquè deixin d'espoliar-te, robar-te, insultar-te, atacar el teu idioma, la teva escola, etc?

Fes-ho arribar als teus contactes. Cada cop som més !!!!

7. Reached 100 signatures

Supporters

Reasons for signing

• Montserrat Tàpias Anton TERRASSA, SPAIN
      • over 1 year ago

Perquè estic fins els collons de ser espanyola.

• Antton Gil HUESCA, SPAIN
      • over 1 year ago

Toz os pueblos d'o mundo tien dreito a l'autodeterminazión

• Jordi Gonzalez Payo SANT ANDREU DE LA BARCA, SPAIN
      • over 1 year ago

Catalunya nova nació d'Europa!

• Isabel Gonzalez RICHMOND, OH
      • over 1 year ago

Porqué nací i crecí en Catalunya pero sobre todo porqué creo que la cultura, la economía y la idiosincrasia catalanas merecen poder desarrollarse sin trabas. El gobierno español debilita y deteriora la autonomía del pueblo de Catalunya.

• Griselda Bassas BARCELONA, SPAIN
      • over 1 year ago

Perque soc catalana i crec que es lo millor per als catalans

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.