Que no es permeti l’ús de la donació de sang per fomentar el feixisme
  • Petitioned Sr. Enric Argelagués Vidal

This petition was delivered to:

Gerent del Banc de Sang i Teixits
Sr. Enric Argelagués Vidal
Banc de Sang i Teixits
Atenció al donant

Que no es permeti l’ús de la donació de sang per fomentar el feixisme

1. Unitat contra el feixisme i el racisme
    2. Petition by

Unitat contra el feixisme i el racisme

Spain

Aquest dissabte, 15 de juny, el centre feixista, “Casal Tramuntana” ha organitzat una acció entorn a la donació de sang. Ja han fet servir d’aquestes donacions com a una eina per reclutar joves a la seva causa. Ja ho van fer el febrer passat, tot fent-se fotos, com una part més de la seva propaganda d’extrema dreta, entre un “homenaje a los caídos” i la “Toma del Castell de Montgrí” per insistir en la indivisibilitat d’Espanya. Aquesta tàctica ja l’aplica fa temps el referent grec de Tramuntana, el partit nazi, Alba Daurada, i la federació de metges de Grècia s’hi ha mobilitzat en contra: http://www.20minutos.es/noticia/1798298/0/grecia/campana-neonazi/donacion-sangre/

Aquesta vegada, han enganxat cartells per la zona, no per fomentar la donació de sang en si mateixa, sinó per publicitar el seu projecte. Demanem al banc de sang que no permeti que les donacions serveixin la causa de l’extrema dreta. Que aquests feixistes donin tota la sang que vulguin, però de manera individual, sense fer-se fotos ni penjar-se medalles.

Recent signatures

1. Reached 500 signatures

Supporters

Reasons for signing

Eusebi ARGUETA CHICA

• about 1 year ago

Porque soy imigrante y esto me afecta de muy cerca

• Enric Mayals Juani SANT CARLES DE LA RAPITA, SPAIN
      • about 1 year ago

Estic cansat d'aquesta gent. Si haguessim tingut una verdadera transició possiblement aixó no passaria. No més ens cal que les desigualtats socials, juntament amb la permisibitat de les autoritats encara fomenten mes el creixement d'aquets grups intransigents, totalitaris i antidemocratics.

• david sales BARCELONA, SPAIN
      • about 1 year ago

Porque hay que pararlos sí o sí. Porque o son ellos , o el resto de la humanidad. porque sobran. porque matan, discriminan, ofenden, y siembran ODIO!!!

Feixisme mai més!!

REPORT THIS COMMENT:

Develop your own tools to win.