Petitioning Zorgverzekeraar VGZ

Laat je stem horen, zodat Yigit #DeLaatsteStap kan zetten tot genezing!!

0 have signed. Let’s get to 10,000.

Yigit is een 7 jarige jongen en vecht al drie jaar tegen een zeer zeldzame en agressieve vorm van kinderkanker, genaamd Neuroblastoom. Na een langdurige behandeling in het Prinses Maxima Centrum te Utrecht, ging de situatie van Yigit steeds meer de goede kant op.

Helaas wordt er na medisch onderzoek alsnog onrustige cellen in het beenmerg geconstateerd en volgens de artsen zou Yigit in aanmerking komen voor een behandeling in de Children's Hospital of Philadelphia in de Verenigde Staten om Yigit een levensreddende behandeling te bieden. Maar de tijd dringt ! Samen met zijn ouders pakt Yigit het geluk stevig vast, maar geluk… daar zit een hoog prijskaartje aan.

De ouders van Yigit hebben hun eigen zorgverzekeraar VGZ om een doorverwijzing verzocht ter vergoeding van deze kosten. Op eigen initiatief hebben de ouders telefonisch moeten vernemen dat de ingediende aanvraag voor een doorverwijzing vier weken geleden bleek te zijn afgewezen. In een tijd waar elke seconde telt is dit toch geen juiste manier van handelen ?!

Yigit is een energieke jongen die net als zijn leeftijdsgenoten naar school willen gaan, voetballen met zijn vrienden, kortom een normaal leven leiden. In zijn nog jonge leventje heeft Yigit al veel doorstaan, maar er rest nog één laatste stap. Dit kan de familie niet alleen. Hier is hulp van anderen bij nodig!!! De tijd dringt voor Yigit en de behandeling had allang gestart moeten zijn.

LAAT JE STEM HOREN EN ZORG ERVOOR DAT VGZ HAAR BESLUIT ZAL HERZIEN!

This petition will be delivered to:
  • Zorgverzekeraar VGZ

Hatice Kocyigit started this petition with a single signature, and now has 7,677 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Hatice is counting on you

Hatice Kocyigit needs your help with “Zorgverzekeraar VGZ: Laat je stem horen, zodat Yigit #DeLaatsteStap kan zetten tot genezing!!”. Join Hatice and 7,676 supporters today.