YouTube, give our views back!

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 100!

[ENG] In August 24th at 6PM KST, ‘Idol’ M/V was released. In the first 24 hours, we got +56M views, breaking Taylor Swift’s ‘Look What You Made Me Do’ record. Suddenly, YouTube frozed the views for a whole day, and today (08/27/2018) YouTube revealed that we didn’t get +56M views in the first 24 hours but +43M views. First, we want our views back, and then, we want an explanation about this issue. Thank you, @bxstofbts at Twitter. (DM me if you want to translate this to another language)

[PT-BR] Em 24 de agosto às 18:00KST, o M/V de ’Idol’ foi lançado. Nas primeiras 24 horas, tivemos +56M de views, quebrando o antigo recorde de Taylor Swift com ‘Look What You Made Me Do’. De repente, YouTube congelou as views por um dia inteiro, e hoje (27/08/2018) o YouTube revelou que não conseguimos as +56M de views mas +43M de views. Primeiramente, queremos as nossas views de volta, e então, queremos uma explicação sobre o ocorrido. Obrigada, @bxstofbts no Twitter.

Hoje: Lia está contando com você!

Lia Wagner precisa do seu apoio na petição «Youtube: YouTube, give our views back!». Junte-se agora a Lia e mais 9 apoiadores.