Petición cerrada

sanción ou cese de Santiago Freire do seu cargo público

Esta petición ha conseguido 21 firmas

Santiago Freire alcalde de Noia, pertencente do PP  onte deixou claro que é machista e non só iso  senón que se regodea ca súa ideoloxía un día como o 8M facendo chistes machistas nunha homenaxe á muller traballadora, alguén con esos ideais, e o que non só o pensa senón que o predica por aí, non debería ser un cargo público, adxunto os chistes, chistes que chegan a demostrar  que o individuo este do PP non  ten nin sensibilidade, nin un mínimo de decencia, un dos chistes que contou foi ``as mulleres sangran sen cortarse´´, chistes totalmente innecesarios, indecentes e degradantes cara a muller.

Con xente así non avanzamos, por eso levo a cabo esta petición para que polo menos se coñezan estes datos e que os seus actos teñan as súas consecuencias

Hoy: antía cuenta con tu ayuda

antía expósito necesita tu ayuda con esta petición «Xunta de Galicia: sanción ou cese de Santiago Freire do seu cargo público». Únete a antía y 20 personas que ya han firmado.