Readmisión dos traballadores do GES da Fonsagrada e reactivación do servizo

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Actualmente,o plantel do GES de Fonsagrada continúa loitando nos tribunáis pola súa readmisión nos seus postos de traballo,a pesares de ver recoñecido pola Xustiza,en múltiples ocasións, a irregularidade dos seus despidos por parte do Concello de Fonsagrada.

Recentemente,un novo sinistro (https://www.lavozdegalicia.es/noticia/lugo/a-fonsagrada/2018/03/13/incendio-calcina-casa-fonsagrada/00031520929313892878231.htm) volve por de manifesto a necesidade dun servicio de emerxencias profesional na zona,servicio que dende 2016 se nega a prestar o concello da Fonsagrada pese a estar 100% subvencionado pola Deputación de Lugo e Xunta de Galicia,por non querer recoñecer os dereitos de estabilidade laboral adquiridos polos traballadores do GES da Fonsagrada.

Esta nova incidencia súmase a unha lista que continúa aumentando por falta de vontade política,poñendo en perigo real ós veciños deste concello e dos concellos periféricos,cunhos tempos de resposta as emerxencias que superan a hora,e que supoñen deixar o descuberto as zonas dos medios movilizados.

Queremos solicitar por tanto,a readmisión do servizo e a reactivación do mesmo,ben como empregados do Concello ou de outra administración,e poñer fin así a este despropósito que supón unha desatención ós cidadáns e unha clara omisión de responsabilidade por parte das administracións competentes en materia de salvamento e extinción de incendios.

Hoy: Agesga cuenta con tu ayuda

Agesga Ascociación de GES de Galicia necesita tu ayuda con esta petición «Xunta de Galicia: Readmisión dos traballadores do GES da Fonsagrada e reactivación do servizo». Únete a Agesga y 419 personas que ya han firmado.