0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Os concellos do centro de Galicia  (Melide, Santiso, Toques) teñen unha población moi envellecida. Cos achaques da idade precisan ir con frecuencia ao hospital a Santiago, que é o mais próximo e está a 50km. Estes ancians con frecuencia viven sos, xa non teñen carnet de conducir ou polo menos non se atrevén a conducir por unha cidade como Santiago de Compostela. O custo dun taxi 50km ida e volta mais a espera faise moi elevado para un pensionista. Para as persoas da terceira idade faiselles moi complicado facer trasbordo co bus urbano.

Tamén engadir que indo en coche non adoita haber donde aparcar, e hai que pagar 3€ mínimo de parking, mais a gasolina.

Solicito por tanto que nas paradas do bus urbano se incluan os hospitais. É factible por que actualmente alguns buses Melide - Coruña xa teñen paradas fora da estación, nos hospitais e incluso no centro.

Hoy: Elena cuenta con tu ayuda

Elena Salgado necesita tu ayuda con esta petición «Xunta de Galicia: O bus de Melide a Santiago deberia ter unha parada no CHUS sen ter que facer transbordo.». Únete a Elena y 8 personas que ya han firmado.