Prou desprecis i insults de Xavier garcia Albiol!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Un país avançat, demòcrata, lliure, es aquell on les persones poden expressar lliurement les seves emocions, els seus anhels, la seva ideologia. Però avançat, es sobretot, si les persones d'aquest país són capaces de respectar les persones que no pensen de la mateixa manera. Si no és així, aquest país és un fracàs.

Quant una persona es presenta a candidat de la presidència d'un país, se li pressuposa que aquesta virtut del respecte cap als altres és el seu estàndard, doncs si guanya aquestes eleccions haurà de governar  tant per els que l'han votat com per els que no. Respectant a tothom.

Dit això, vull promoure aquesta "petició" referida al Senyor Xavier Garcia Albiol, candidat a la presidència de la Generalitat,  que darrerament, i sobretot per el procés que està vivint Catalunya està expressant una series de mentides, afirmacions, menyspreus i insults a una part de població amb la qual ell no combrega.

De fet, no te dret, ni ell que ens pretén governar ni ningú, a expressar tot el què diu a través dels mitjans de comunicació. Per la meva part, perd tota legitimat a voler representar els ciutadans d'aquest país.

Es per això, que demano que, davant de les eleccions del 21 de desembre, demani disculpes públicament a totes aquelles persones que ens ha insultat, tractat de manipuladors del nostres propis fills, de fanàtics amb el sentit pejoratiu de la paraula, de totalitaris, de gent no honrada, de vividors i de gent de "no be".

Tots això, només, perquè defensem una posició tant legitima com la que defensa ell. Ja n’hi ha prou!

Si no fa aquest acte, estarem permetent que en aquest país, tothom acabi dient i fent el que més li convingui per els seus propòsits. A Estats Units tenen una lacra amb la legalitat de les armes de foc; no permetem i no legalitzem el foc en les paraules.

Hoy: xavi cuenta con tu ayuda

xavi busom necesita tu ayuda con esta petición «Xavier Garcia Albiol: Prou desprecis i insults de Xavier garcia Albiol!». Únete a xavi y 8 personas que ya han firmado.