Petition Closed

Stop Corruption and thousands of millions Euros stolen by Spain’s Government

This petition had 28 supporters

Spain’s government has been corrupted and some people at the government have been “robbing” and creating malversation of public money while millions of people are not happy to see how their rights are been destroyed slowly as the subventions for health care, education and other important ambits are getting lower magically while we keep paying more taxes for food, electricity and other basics. Some investigations and studies shows that in less than 10 years just a man has made more money than 300 qualified Spaniards, and the corruption cases had raised around 200% per cent what it means they are taking away more than 80 Thousand million Euros per year. We want to report internationally our disappointment and the injustice we’re living to see our democratic and public rights of our nation are been destroyed for this corrupted politics.

SHARE LET EVERYONE REALIZE THE INJUSTICES FROM THIS WORLD AND HELP TO STOP IT ! THANK YOU VERY MUCH

Español (Spanish)

El gobierno de España se ha corrompido y algunas personas en el gobierno han estado "robando" y creando malversación de dinero público mientras que millones de personas no están felices de ver cómo sus derechos se destruyen lentamente como las subvenciones para el cuidado de la salud, la educación y otros ámbitos importantes están disminuyendo mágicamente mientras seguimos pagando más impuestos por comida, electricidad y otros conceptos básicos. Algunas investigaciones y estudios muestran que en menos de 10 años, solo un hombre ha ganado más dinero que 300 españoles calificados, y los casos de corrupción han aumentado alrededor del 200%, lo que significa que le están quitando más de 80 mil millones de euros al año. Queremos informar internacionalmente nuestra decepción y la injusticia que estamos viviendo para ver que nuestros derechos democráticos y públicos de nuestra nación han sido destruidos por esta política corrupta.
¡COMPARTA QUE TODOS SE HAGAN REALIZAR LAS INJUSTICIAS DE ESTE MUNDO Y AYUDEN A DETENERLO! MUCHAS GRACIAS

Français (French)

Le gouvernement espagnol a été corrompu et certaines personnes au gouvernement ont "volé" et créé des malversations de l'argent public alors que des millions de personnes ne sont pas satisfaites de voir comment leurs droits ont été détruits lentement comme les subventions pour les soins de santé, l'éducation et d'autres sont en train de baisser comme par magie alors que nous continuons à payer plus d'impôts pour la nourriture, l'électricité et d'autres bases. Certaines enquêtes et études montrent qu'en moins de 10 ans, un homme a gagné plus d'argent que 300 Espagnols qualifiés, et que les affaires de corruption ont soulevé environ 200% ce qui signifie qu'ils enlèvent plus de 80 000 millions d'euros par an. Nous voulons rendre compte au niveau international de notre déception et de l'injustice que nous vivons de voir nos droits démocratiques et publics de notre nation détruits pour cette politique corrompue.
PARTAGEZ QUE TOUT LE MONDE RÉALISE LES INJUSTICES DE CE MONDE ET AIDE À L'ARRÊTER! MERCI BEAUCOUP

Today: Jesus is counting on you

Jesus Roman needs your help with “World court: Stop Corruption and thousands of millions Euros stolen by Spain’s Government”. Join Jesus and 27 supporters today.