Anti Papier Verspilling in Hengelo

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Hengelo Papier Verspilling started this petition to Winkels in Hengelo

Beste mensen,

Papierverspilling is een groot probleem dat moet stoppen. Er worden miljarden bomen gekapt alleen voor ons papier dat we meestal gewoon weggooien, zonder het te recyclen. Ook kost papier maken heel erg veel water en energie. We kunnen hier kleine dingen tegen doen. We kunnen dit als voorbeeld nemen: Als je bij de supermarkt iets haalt dan printen ze eerst een bonnetje uit en dan vragen ze of je een bonnetje wilt. Er zijn duizenden klanten en als die kleine papiertjes de hele tijd weggegooid worden zonder te recyclen dan hoopt dat zich op en dan zijn er heel veel bomen gekapt alleen omdat de caissière niet voor het printen wou vragen of je een bonnetje wou. Dus wat kunnen we hier tegen doen? De caissière moet eerst vragen of je een bonnetje wilt, dan pas uitprinten. En niet heel veel onnodige dingen toevoegen met een heel groot lettertype. Nu dat je ons verhaal hebt gelezen, kun je dan ook tekenen? Bedankt!

0 have signed. Let’s get to 100!