Por una Wikipedia asturlheonesa commun

0 a signé. Allez jusqu'à 200 !

Wercu Sendagu
Wercu Sendagu a signé la pétition

Por una Wikipedia asturmirandesa inclusiva & SERIA.

Agora mesmo ye impossible editar Wikipedia n una norma que nun fhuer la official (ultrasimplificada, parroquial & arbitraria). Exclusivizou-se por editores con un siesgu intolerante, que se yos ye a qualificar d'"okupas" & pa de tras in sin dala voluntá inclusiva (el tan hispánicu “por-cojonismo”). Esso fhai que los potenciales wikipedistas lheoneses, occidentales, orientales, & tamien d’outres variantes que eventualmente se podieren axhunctar al proyectu nun tengan da fheitscho dala representaçon & se yos impida contribuyir no que ye, in principio, un proyectu lhibre & non gubernamental. Scribir "muito" por "muncho" ye motivu d'excomunion.

Evidentemente sofhito que los mirandeses publiquen n esta Wikipedia inclusiva cun la scriptura que elhos quexhieren.

Aporta-se a la paradoxa de que l molde ye mas importante que les magdalenes: la norma ye inflexible, non obstante l conteníu seya de qualidá per-baxa QUAJSI QUE TODO SON TRADUCÇONES AUTOMÁTIQUES DE BAXÍSSIMA QUALIDÁ.Les traducçones si han ser bones, tienen de se basar nos modernos supportes computacionales de memories de traducçon. Al nun haber corpora de textos abondo, les traducçones son strambótiques & pa de tras mũîtsches de les memories son excluses por mor de la graphía contribuendo a traducçones perreires.
Esto ye inadmissible n un preseu de referencia cumo Wikipedia. La Wikipedia Asturiana nun ye ma textu hispanyol travestiho: Doblren-se les L del intamu les vozes in LL, acaba-se todo n U, & in cuöntes de J, X. ( & delhes vezes, nin esso, tan malu ye l traductor). Voilà. L asturiano ye una equaçon ou algorithmu LL+X+(-U) = AST

Tienen puösta cumo meta fhaer quantos mas artículos, meyor, in sin los revisar. Lo que importa ye fhaer vultu & vomitar artículos. Son indecentes. Dahi-vos una vuölta pela Wiki pa reívos. Son la rision mundial. Quieren aportar a los 100k. artículos cumo sea. Ye una encyclopedia, non la carreira la San Sylvestre.
El prototypu d’esta Wikipedia ha se’l del Romantsche, u ye possible editar nos cinco “idiomas” (variantes) & lhuow por dreitschu na scriptura commum: “romantsch grischun”, citaçon ( excerptu ):

"Which dialect?
Could someone please tell me which dalect is used in this rumantsch wikipedia: is it Rumantsch Grischun or another one. In fact I about to create a Rusyn Wikipedia, and I have the problem: which norms to choose… It’s interesting how a language that also has many dialects functions on Wikipeidia. Thank you for your answers…"

"Most articles are written in rumantsch grischun. But we can’t prohibit anyone to write in his idiom. I think the best will be to begin a new article in this case. Example: “Mustér” written in rumantsch grischun, “Mustér (sursilvan)” written in sursilvan (idiom). Gion-andri 20:40, 26 december 2007 (CET)

Tamien outros idiomas, cumo breton (trés normes) ou norvego (Bokmal & les mũîtsches variantes nynorsk) proceden con esti patron polygráphicu.

Ou bien outru casu ye l de la Wiki aragonesa u ya l intamu se diz de podese publicar nes variantes locales in sin torga' la version commun: https://an.wikipedia.org/wiki/Portalada