Weg met Juicy Lucy

0 have signed. Let’s get to 100!

Lucy Koning heeft in korte tijd bewezen dat zij ongeschikt is om de rol van afdelingsleider voor 5- en 6-vwo naar tevredenheid te vervullen. Een stelling waar zowel student als menig docent zich achter heeft geschaard.

Hoewel het bekend is dat groepen mensen hardnekkig kunnen zijn bij het accepteren van nieuwelingen, hebben wij het gevoel dat wij Lazy Lucy alsnog de kans hebben gegeven haarzelf te bewijzen. Het examentraining-debakel is de laatste in een reeks van blunders. Neem bijvoorbeeld de luistertoetsen, waarvan de roosters belachelijk laat werden bekend gemaakt. Bedankt, Lucy.

Uiteraard maakt men fouten, zelfs koningen en zélfs Koning. Maar waarom moeten wij, eindexamen leerlingen hieronder leiden in een toch al hectische periode van ons leven. Wij staan aan de poorten van volwassenheid, maar met Lijpe Lucy's wangedrag dreigt zij deze poorten vlak voor onze neuzen dicht te slaan, vlak voordat wij onze eerste stap door deze poort willen zetten. (De poort is trouwens een metafoor voor slagen)

Daarom is het van groot belang dat wij onze krachten bundelen, hier op het zeer invloedrijke Change.org, om Lucy Koning ervan te weerhouden ons leven nog zuurder te maken dan haar altijd drukke maagzuur. Weg met Juicy Lucy!

Vragen of tips? Wij horen ze graag! Mail ons naar dumpjuicylucy@gmail.com

Today: Juicy is counting on you

Juicy Lucy needs your help with “Weg met Juicy Lucy”. Join Juicy and 39 supporters today.