We're going together for #Women'sRights

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 2.500!

We are tired of knowing that women do not have the same space in society as a man, our voice is often silenced by a society that has always been sexist, our salaries are lower, our safety is always at risk, even walking on the street alone (especially the night) is a difficult step for us to take, and even if there is the Women's Police Station to support us, it is still very little and our reality will not change so fast but we will never give up fighting for a fairer world of women's rights.
With this, I created this petition so that more women (and even men, if the goal is to help) come together so that somehow we can gradually change this reality.

Tradução....

Estamos cansados de saber que as mulheres não tem o mesmo espaço na sociedade igual um homem, nossa voz muitas vezes é calada por uma sociedade que sempre foi machista, nossos salários são menores, nossa segurança está sempre em risco, até andar na rua sozinhas (principalmente a noite) é um passo difícil para darmos, e mesmo existindo a Delegacia da Mulher para oferecer suporte a nós, ainda é muito pouco e nossa realidade não mudará tão rápido mas nunca desistiremos de lutar para um mundo mais justo aos direitos das mulheres.
Com isso, criei essa petição para que mais mulheres (e até homens, se o objetivo for ajudar) se juntem para que de alguma forma possamos ir mudando gradativamente essa realidade.