Sequel to "Man of Steel" with Henry Cavill / Secuela para "Man of Steel" con Henry Cavill

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 1,000!

Henry Cavill as superman debuted on the big screen in 2013 with "Man of Steel" and quickly became a standard within the DC film universe. However, despite having appeared in "Batman vs Superman" and "Justice League" it is evident that his role has been relegated within the plans of the studio, being almost null the information about it.

As fans of DC comics we believe that this iconic character still has a lot to show, and for this, it is necessary for him to have a second individual film, which if well structured, would undoubtedly have the potential to be a resounding success.

This is why we want "MAN OF STEEL 2" to be taken into account by WARNER BROS in his short-term plans, because undoubtedly he is the greatest hero in the history of DC and comics overall, it deserves another opportunity in the cinema and we are convinced that Henry Cavill is the right man to have the role.

***

Henry Cavill como superman debutó en la gran pantalla en 2013 con "Man of Steel" y rápidamente se convirtió un estandarte dentro del universo de DC en el cine. Sin embargo, a pesar de haber aparecido en "Batman vs Superman" y "Justice League" es evidente que su papel ha quedado relegado dentro de  los planes  del estudio, siendo casi nula la información que se conoce al respecto.

Como fans de DC cómics creemos que este icónico personaje aún tiene mucho que mostrar y para ello es preciso que tenga una segunda película individual, que de estar bien estructurada, indudablemente tendría potencial para ser un éxito rotundo.

Es por esto que queremos que "MAN OF STEEL  2" sea tenida en cuenta por WARNER BROS. en sus planes a corto plazo, pues sin duda el héroe mas grande en la historia de DC y de los comics en general, merece otra oportunidad en el cine y estamos convencidos de que Henry Cavill es el hombre indicado para interpretarlo.