Stop the Overdevelopment at Walton/Hastings Aves. Pointe Claire

0 have signed. Let’s get to 1,000!

(French to follow)

We are a group of concerned residents working to ensure that plans for the development of this area will fit within the neighborhood. A developer is presently  planning to build 24 townhouses on the lot at Hastings and Walton Avenues. This would mean more traffic, parking issues, lost green space (Walton Park is part of the development package) and a change to the whole feel of the neighborhood!

The zoning change took place years ago, so the public needs to speak out loudly to make sure the city knows we do not want this! We would really appreciate your signatures and support – every voice counts!

Nous sommes un groupe de concitoyens concernés qui voulons s'assurer que les plans pour le développement de cet espace convient à l'ambiance de notre communauté. Un développeur planifie de construire 24 maisons de ville sur le terrain au coin de Hastings et Walton. Ce projet pourrait accroître le trafic dans le secteur, causez des problèmes de stationnement l'hiver, nous faire perdre un espace vert (le parc Walton a été acheté par le développeur), mais surtout, changez l'atmosphère de notre belle communauté.

Le rezonage a été approuvé il y a quelques années, donc le public doit se faire entendre haut et fort pour que la ville sache que nous ne voulons pas de ce projet! .  Nous apprécierions beaucoup votre soutien et votre signature - chaque voix compte!

Today: Walton Development Awareness Group is counting on you

Walton Development Awareness Group needs your help with “waltonproject@outlook.com: Stop the Overdevelopment at the Walton/Hastings Shopping Centre”. Join Walton Development Awareness Group and 530 supporters today.