Victory

This petition made change with 803 supporters!

In addition to hosting world class "wall" diving, San Salvador Island is home to critically endangered iguanas, sea birds, and sea turtles.  Proven dive tag program can provide 100% of this park's funding.  Most importantly, San Salvadorians want a national park!  San Salvador, Bahamas has unique natural resources, funding, and local support!  ....Wait no longer...it is time to create San Salvador's National Land and Sea Park!  Please sign this petition, post a comment, and share with your family and friends!

En plus d’avoir des fonds et des tombants sous-marins de classe mondiale, San Salvador abrite des espèces en danger de disparition, tels les iguanes terrestres, des oiseaux de mer, les tortues marines et une mangrove unique. Un système déjà en place peut autofinancer le parc a 100%.  Merci de signer et faire suivre cette pétition autour de vous,  famille, amis relations!

Today: San Salvador's Living is counting on you

San Salvador's Living Jewels needs your help with “...Wait no longer-Please create San Salvador's National Land and Sea Park! ...N’attendons plus-Creons maintenant le San Salvador’s national land and sea park!”. Join San Salvador's Living and 802 supporters today.