Petition Closed
Petitioning Tribunal Supremo
This petition will be delivered to:
Tribunal Supremo

Volem una educació a Catalunya amb el català com a llengua vehicular.

Supporters
El Tribunal Suprem Espanyol (TSE), va emetre una sentència que obligava al Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, a fer el castellà llengua vehicular a les escoles catalanes, juntament amb el català. Aquesta sentència ve arran d'una família que va denunciar aquest cas al TS. Així doncs, per culpa de poques persones, ara el castellà passarà a ser llengua vehicular. Creiem que aquesta decisió s'ha de prendre amb el màxim consens de la societat catalana, i no només amb el suport de poques persones, ja que elles no representen tots els catalans. Aquestes persones tenen tot el dret de denunciar-ho, però haurien de pensar més en tothom, i no pas només en ells. Més informació a http://escolaencatala.co.cc/

Letter to
Tribunal Supremo
Queridos señores del Tribunal Supremo,

les quiero transmitir mi descontento con las sentencia que sus señorías emitieron, y en la que pedían a la Generalitat de Cataluña, que hiciese el castellano lengua vehicular en las escuelas de Cataluña. Esa sentencia, que se emitió gracias a unas pocas personas que querían educación en castellano para sus hijos o hijas.

Creo que ésa decisión la tendría que tomar la mayoría de la sociedad catalana, que ése no es el caso en estos momentos. Muchos catalanes, y así lo expresan firmando el manifiesto de SomEscola.cat, firmado por 12408, cree que esta sentencia se tendría que anular.

El pensamiento que, creo, que tenemos todos, es el de: tanto drecho tienen las personas que quieren el castellano lengua vehicular, como los que deseamos el catalán siga como está, es decir, como lengua vehicular en Cataluña, que ese mi deseo.

Muchas gracias.

Atentamente,