Petición cerrada

Volem una educació a Catalunya amb el català com a llengua vehicular.

Esta petición ha conseguido 2.667 firmas

El Tribunal Suprem Espanyol (TSE), va emetre una sentència que obligava al Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, a fer el castellà llengua vehicular a les escoles catalanes, juntament amb el català. Aquesta sentència ve arran d'una família que va denunciar aquest cas al TS. Així doncs, per culpa de poques persones, ara el castellà passarà a ser llengua vehicular. Creiem que aquesta decisió s'ha de prendre amb el màxim consens de la societat catalana, i no només amb el suport de poques persones, ja que elles no representen tots els catalans. Aquestes persones tenen tot el dret de denunciar-ho, però haurien de pensar més en tothom, i no pas només en ells. Més informació a http://escolaencatala.co.cc/

Hoy: Periodisme cuenta con tu ayuda

Periodisme Junior necesita tu ayuda con esta petición «Volem una educació a Catalunya amb el català com a llengua vehicular.». Únete a Periodisme y 2.666 personas que ya han firmado.