Petición cerrada
Dirigida a Manuel Reyes L'alcalde

Volem que la Biblioteca es continuï dient Ramon Fernàndez Jurado

Un grup de ciutadans i ciutadanes de Castelldefels hem posat en marxa una campanya perquè no s'elimini el nom de Ramon Fernàndez Jurado de la nostra Biblioteca. Una de les actuacions que hem acordat és la recollida de firmes de totes les persones que vulguin conservar aquest nom. Si voleu signar des d'aquesta pàgina, llegiu el document que proposem i, si hi esteu d'acord, seguiu les indicacions. Cada persona només pot signar una vegada, o per aquest procediment o en fulls de paper. Més informació: http://bibliotecarfj.blogspot.com/ https://twitter.com/#!/BibliotecaRFJ . http://www.facebook.com/RFJbibliocastell
Esta petición fue entregada a:
  • Manuel Reyes
    L'alcalde

Clara Quirante Soriano ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 646 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Clara cuenta con tu ayuda

Clara Quirante Soriano necesita tu ayuda con esta petición «Volem que la Biblioteca es continuï dient Ramon Fernàndez Jurado». Únete a Clara y 645 personas que ya han firmado.