Petition Closed
Petitioning Manuel Reyes L'alcalde

Volem que la Biblioteca es continuï dient Ramon Fernàndez Jurado

Un grup de ciutadans i ciutadanes de Castelldefels hem posat en marxa una campanya perquè no s'elimini el nom de Ramon Fernàndez Jurado de la nostra Biblioteca. Una de les actuacions que hem acordat és la recollida de firmes de totes les persones que vulguin conservar aquest nom. Si voleu signar des d'aquesta pàgina, llegiu el document que proposem i, si hi esteu d'acord, seguiu les indicacions. Cada persona només pot signar una vegada, o per aquest procediment o en fulls de paper. Més informació: http://bibliotecarfj.blogspot.com/ https://twitter.com/#!/BibliotecaRFJ . http://www.facebook.com/RFJbibliocastell
Letter to
Manuel Reyes L'alcalde
El passat 12 de desembre un decret d'alcaldia li canviava el nom a al Biblioteca Municipal, en el context del trasllat del servei a un nou edifici (de Dr Trueta a Can Roca, a Bisbe Urquinaona)
Demanem a l'alcalde que la nostra Biblioteca Municipal continuï portant el nom de Ramon Fernàndez Jurado (1914-1984), poeta i narrador, compromès amb la societat i els drets humans perquè:
-no té cap sentit elimiar un nom amb una història de més de 25 anys, que la ciutadania s'ha fet seu.
-en Ramon:
- va viure a Castelldefels els darrers anys de la seva vida
- era poeta narrador en català, castellà i esperanto
- era un exemple d'integració a Catalunya
- és patrimoni cultural de Castelldefels