Please Fix the Showers at Centre sportif de NDG (Benny Pool)

0 have signed. Let’s get to 200!

Ville de Montréal. Svp veuillez réparer les douches de la Centre sportif de Notre-Dame-de-Grâce (piscine Benny). Trois douches sur quatre sont hors d'usage dans le vestiaire des femmes et deux sur quatre chez les hommes. Ils sont dans un état désastreux depuis des années, constat peu reluisant considérant que ces installations sportives sont neuves.

Des douches non fonctionnelles, cela signifie de longues queues d'enfants frissonnant après leur cours de natation et des travailleurs irrités, souvent pressés, le matin tentant de se rincer sous un jet d'eau quasi inexistant - parfois froid - après leur entrainement matinal. Svp, réparez ces douches pour de bon ou changez-les.

City of Montreal. Please fix the broken showers at Centre sportif de Notre-Dame-de-Grâce (Benny Pool). Three out of four are broken in the women’s change room and two out of four on the men’s change room. They have been broken for years, which is appalling given that Benny is a new facility.

Broken showers means long lines of shivering kids waiting for showers after their swimming lessons, and annoyed business people, in a rush, trying to clean under a trickle of water after their early morning swim. Please fix the showers!"

Today: Monique is counting on you

Monique Dykstra needs your help with “ville de montreal : Fix the Showes at the Benny Pool”. Join Monique and 125 supporters today.