URGENT Green Space for our loved ones / Espace Vert URGENT pour nos amours.

0 a signé. Allez jusqu'à 500 !

Old Montreal sector under Ville-Marie Borough has unfortunately taken our beloved dog park from us without replacing it with an adequate green space.

We have pleaded with multiple city representatives of the borough with no results.

We are chased from every green space in the sector, even federal parks surrounding living areas by private security with no exception.

We need immediate change prior summer season arrives. We are the only sector in the borough with NO green space for our little friends. We fear sooner or later very tragic accidents or horrific stories to arise due to this non compliance of the city requested by dog owners , citizens, tax payers.

Hopefully this petition will wake up the Borough mayor and representatives to give our loved ones adequate green space to run and enjoy the outdoors.

=======================================================

Le secteur Vieux-Montreal de l'arrondissement Ville Marie nous a malheureusement enlevé notre parc à chiens sans toutefois le remplacer par un espace vert adequate.

Nous avons plaidoyé auprès de plusieurs représentants du secteur sans toutefois avoir obtenu de résultats positifs.

Nous sommes chassés de tous les espaces verts par la sécurité privée de tous les coins du Vieux Montreal sans exception.

Il faut un changement majeur avant que la saison estivale arrive. Le Vieux Montreal est le seul secteur SANS espaces verts pour nos compagnons. On a très peur que bientôt il y aura des accidents voir même des histoires horrifiques qui vont survenir à cause du manque d'écoute de la Ville envers les propriétaires de chiens, des citoyens, payeurs de taxes.

En espérant que cette pétition nous aidera à réveiller le maire de la circonscription et les représentants à aider nos petits amours à avoir un espace où courir

Old Montreal Dog Society compte sur vous aujourd'hui

Old Montreal Dog Society OLD MONTREAL DOG SOCIETY a besoin de votre aide pour sa pétition “Ville de Montreal / City of Montreal: URGENT Green Space for our loved ones / Espace Vert URGENT pour nos amours.”. Rejoignez Old Montreal Dog Society et 265 signataires.