Petición cerrada
Dirigida a Vicent Marzà y 2 otros

Sexennis per al professorat interí

firmantes

Volem obrir la negociació d’un Acord de sexennis del personal interí de la Conselleria d'Educació, semblant al que existeix en altres comunitats autònomes.

La Unió europea va dictar la Directiva 1999/70/CE estableix que els estats membres tenen l’obligació de reconèixer el pagament de sexennis al funcionariat interí. Aquesta ha sigut l'argumentació fonamental per a guanyar recursos individuals de reconeixement dels sexennis. No obstant això no s'estan pagant a cap docent interí.

L’impediment és la Disposició Addicional 28.2 de la Llei de Pressupostos de 2016, que prohibeix explícitament el pagament de sexennis al professorat interí. La recollida de signatures vol forçar al govern valencià a encetar la negociació.

Signa si penses que el professorat interí te dret a cobrar sexennis.

Esta petición fue entregada a:
  • Vicent Marzà
  • Conseller d'Educació
    Vicent Marzà
  • Secretari Autonòmic d'Educació
    Miguel Soler

FE CCOO PV ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 713 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: FE CCOO PV cuenta con tu ayuda

FE CCOO PV necesita tu ayuda con esta petición «Vicent Marzà: Sexennis per al professorat interí». Únete a FE CCOO PV y 712 personas que ya han firmado.