Kümmert Euch um den Erhalt des ENGLISH THEATRE BERLIN! ► Save ETB!

Reasons for signing

Stefan Höppe
8 years ago
Berlin wird als internationale, weltoffene Stadt vermarktet, aber verliert sein "Englisches Theater". Das darf nicht sein! Oder ist Politik im neoliberalen Zeitalter nur mehr ein Synonym für Schaumschlägerei, Lüge und klägliches Versagen?

gaby bila.günther
8 years ago
its the only english speaking theater in berlin

Staci Mattox
8 years ago
English Theatre is essential to all of us ex-pats & int'ls. Berlin keep your diversity! ETB is a wonderful place!

Jens Wagner
Berlin's Selbst-Provinzialisierung stoppen!

Eric Lomas
8 years ago
Cultural diversity needs to be retained and fostered!!!

loophole rufreaktor
8 years ago
es braucht so plattformen in berlin..

Tara McGowan
8 years ago
The English Theatre Berlin provides a hugely valuable service to lovers of theatre and English language theatre in Berlin as well as providing a hub for theatre makers livign there. I visit Berlin regularly an always make it a point to find out what is on at ETB. It would be tragic to lose this vital and important cultural institution

Franziska Franze
8 years ago
I am an English teacher and I just visited an English workshop with my class. The pupils enjoyed it a lot.

Cristina Ulrike Hornung
8 years ago
Theatre is very important for mankind

Julia Schlittgen
8 years ago
Das ETB hat meinen Schülerinnen und Schülern einmalige Erfahrungen mit muttersprachlichen Schauspielern ermöglicht, die sie sonst nie erlebt hätten. Diese Institution ist einmalig und gerade für Schülerinnen und Schüler, die nicht die Mittel haben, um nach England zu reisen, einen authentischen Rahmen zu bieten. Diese Möglichkeit darf - auch im Namen sozialer Chancengleichheit - nicht abgeschafft werden!