Extender la Visa de Turismo a Costa Rica de 90 a 180 días

0 have signed. Let’s get to 5,000!

Como turistas potenciales, deseamos solicitar a la Oficina de Turismo de Costa Rica y al Gobierno y al Reglamento de Costa Rica que extiendan las visas de 90 días a 180 días. Creemos que esto beneficiaría al turista potencial, que también puede ser propietario de propiedades vacacionales en Costa Rica, y agregar una cantidad significativa de dinero a la economía de Costa Rica al estimular la necesidad de más servicios y bienes. Comparamos las visas de turista emitidas por países vecinos como Estados Unidos, Canada, Panamá y México, que permiten visas de hasta 180 días. Otro beneficio positivo sería que los turistas también pueden convertirse en residentes legales en el futuro y comprar bienes raíces. La compra de bienes raíces crea otra enorme demanda de bienes y servicios. En resumen, nos gustaría que Costa Rica se corresponda con las mismas leyes de muchos otros países al permitir una visa de turista de hasta 180

-------------------------------------------------------

ENGLISH

As potential tourists , we wish to petition the Costa Rica Tourist Board, and the Costa Rica Government and Regulations to extend the 90 day visas to 180 days.  We feel that this would benefit the potential tourist,  who also may own vacation properties in Costa Rica, and to add a significant amount of more monies into the Costa Rica Economy by stimulating the need for more services and goods. We compare tourist visas issued by neighboring countries such as the USA, Canada, Panama, and Mexico who all permit up to 180 day visas.  Another positive benefit would be that the tourists may also become legal residents in the future and purchase real estate.  The purchase of Real Estate creates another tremendous demand for goods and services.  In summary we would like to have Costa Rica reciprocate with the same laws of many other countries by allowing a tourist visa up to 180 days.

Today: Joseph is counting on you

Joseph Cahill needs your help with “@VenACostaRica : Extender la Visa de Turismo a Costa Rica de 90 a 180 días”. Join Joseph and 2,537 supporters today.