Volem la cançó del centenari en valencià

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Com aficionat valencià del Valencia, senc una profunda tristor al vore que un dels homenatges més visibles de l'acte del centenari, la cançó, haja estat escrita únicament en castellà. Pense que la llengua dels valencians hauria d'estar present en aquest acte d'homenatge, perquè és la llengua en la que molts animem l'equip, la que parlem entre nosaltres, en les nostres cases, en els nostres amics, en els nostres debats sobre el Valencia, en la que pensem i somiem en els èxits d'este gran club i en la que han parlat els jugadors més fidels al club en estos 100 anys. Volem poder cantar una cançó que ens emocione per aquest centenari, i no estar obligats a fer-ho nomes en castellà. Per això, demane que es faça una versió de la mateixa en la nostra llengua, el valencià

Hoy: Vicent cuenta con tu ayuda

Vicent Micó necesita tu ayuda con esta petición «Valencia CF: Volem la cançó del centenari en valencià». Únete a Vicent y 108 personas que ya han firmado.