USCIS visa of emigrant, interviews in the base naval of guantánamo.

0 have signed. Let’s get to 100!

The Cuban Citizens, not all can afford a trip to colombia and who with the help of its family, residents in other countries, can achieve this, are being victims of people unscrupulous that the are stealing, cheating and assaulting, putting of this form its lives compromised, we recommend to the organism designated for these issues, that is study the possibility of that is improvise a office for such interviews, in the base naval of guantánamo, territory estadoounidense inside of a porsión of territory cuban, and where all cuban has more possibilities of arrive..                                                        Los Ciudadános Cubanos, no todos pueden costearse un viaje a Colombia y quienes con la ayuda de sus familiares, residentes en otros países, pueden lograrlo, están siendo victimas de personas inescrupulosas que los están robando, estafando y asaltando, poniendo de esta forma sus vidas en peligro, sugerimos al organismo designado para estos asuntos, que se estudie la posibilidad de que se improvise una oficina para tales entrevistas, en la Base Naval de Guantánamo, territorio Estadoounidense dentro de una porsión del Território Cubano, y donde todo Cubano tiene más posibilidades de llegar.

Today: Carlos B. is counting on you

Carlos B. Adame needs your help with “USCIS; visa of emigrant, interviews in the base naval of guantánamo. USCIS Visa de Emigrante, Entrevistas en la Base Naval de Guantánamo.”. Join Carlos B. and 27 supporters today.