0 have signed. Let’s get to 100!

Please join us in urging the Honorable Bill de Blasio, Mayor of New York City to support a plaque at the Brooklyn Bridge shoreline as a reminder to never give up in recognition of Victor Mooney historic transatlantic row from Las Palmas, Canary Islands to New York's Brooklyn Bridge.

After several failed attempts, Mr. Mooney completed his quest to encourage voluntary HIV testing. With this feat, he also became the first to row solo from coast of Africa to Brooklyn. The plaque will be mounted on a rock from Africa.

Por favor, únase a nosotros para pedirle al Honorable Bill de Blasio, Alcalde de la Ciudad de Nueva York, que apoye una placa en la orilla del Puente de Brooklyn como un recordatorio de nunca te rindas en reconocimiento a Victor Mooney histórica remo transatlántica de Las Palmas, Islas Canarias de Brooklyn de Nueva York.

Después de varios intentos fallidos, Mooney completó su búsqueda para alentar la prueba voluntaria del VIH. Él también se convirtió en el primer a remar solo de la costa de África a Brooklyn, Nueva York. La placa será montada sobre una roca de África.

Today: Lisa is counting on you

Lisa Samuels needs your help with “Urge Mayor DiBlasio to support transatlantic rower's plaque at Brooklyn Bridge Park”. Join Lisa and 32 supporters today.