Oplossing PhD-zwendel Universiteit van Suriname

0 have signed. Let’s get to 1,000!
At 1,000 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Prof​.​dr​.​ir. Hubert Rampersad started this petition to Surinaamse ADEK studenten

Leest u eerst dit Starnieuws artikel "De PhD-zwendel Universiteit van Suriname" van G. A. van Lierop MSc, voormalig PhD student ADEK http://m.starnieuws.com/index.php/welcome/index/nieuwsitem/54795  en ook dit interview met Minister Ferrier: ‘Suriname is nog niet gereed voor PhD-school’ https://bit.ly/2NU9trz

Prof.dr.ir. Hubert Rampersad heeft aangeboden om dit probleem duurzaam op te lossen door de door Adek gedupeerde PhD studenten zelf met zijn team van 100 internationale top-professoren te begeleiden zodat ze hun PhD  alsnog binnen 2 jaar succesvol kunnen afronden. Maar dan als interim-CEO van de PhD school en zonder bemoeienis van de politiek en van locale docenten en professoren op Adek. Een efficiente PhD school is essentieel voor duurzame economische ontwikkeling van ons land. Rampersad heeft in de afgelopen jaren meer dan 50 PhD-gepromoveerden wereldwijd zeer succesvol afgeleverd, onder meer in Nederland, Suriname, Aruba, Amerika, Indonesia, Zuid-Afrika, India, Nigeria, Ghana, Uganda, Zambia... etc.  Hij is momenteel ook full professor aan talrijke internationale universiteiten, zie
- https://bit.ly/2CQLIfS
- https://tpsint.wixsite.com/tpsi/clients

Hij is dus als geen ander in staat de PhD school succesvol en effectief vlot te trekken met zijn team van 100 buitenlandse hooggekwalificeerde professoren zodat de gedupeerde Adek Phd-studenten alsnog succesvol kunnen promoveren en Suriname kunnen helpen in haar economische ontwikkeling. PhD research zal voor MSC en MBA studenten uitsluitend op basis van onderzoek in Suriname moeten zijn zonder het volgen van extra vakken. Hierdoor komt deze PhD school ten goede aan de industriele en economische ontwikkeling van Suriname.

Nu komt die mislukte Jack Menke met een dubieus voorstel om de Surinaamse studenten hun PhD research in Brazilie te laten doen. Dit betekent dat hun PhD research in Brazilie betrekking zal hebben op de Braziliaanse situatie. Voorts hebben Braziliaanse professoren problemen met de Engelse taal dus moeten de studenten hun dissertatie in het Portugees schrijven en moeten de studenten extra vakken daar volgen, waardoor ze veel langer over hun studie gaan doen.

Het lijkt erop dat Anthony Wong, voorzitter van de Algemene Aannemers Vereniging in Suriname (AAVS), gelijk heeft met zijn uitspraak ‘Volk wordt bewust dom gehouden’  https://bit.ly/2NUKCUL

0 have signed. Let’s get to 1,000!