Petition Closed
Petitioning Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló

Universitat Jaume I de Castelló: Que la UJI prenga mesures contra Francisco Javier González Darder

De ser certes, tal i com publica el portal Vilaweb, les seues pràctiques 'espanyolistes' constants en contra de l´ús del valencià/català aquest professor atemptaria clarament i de forma indigna contra la llibertat lingüística promovent valors tal i com que parlar valencià a les institucions és una ofensa a més a més de fer enquestes per a desprestigiar l'ús del valencià i demostrar la seua inutilitat. Una agressió intolerable per a una universitat que hauria de protegir l'ensenyament en la seua vessant més àmplia i la diversitat cultural.
Açí podeu vore l'article on es denuncia el cas.

Letter to
Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló
Que la UJI prenga mesures contra les pràctiques de Francisco Javier González Darder, professor titular de la Universitat Jaume I en el Dep. d'Educació - Didàctica de la Llengua i de la Literatura. De ser certes les contínues ofenses i humiliacions al valencià i als seus parlants promogudes per aquest professor, demanem i exigim que la universitat com a institució en defensa de la llibertat lingüística i la diversitat cultural prenga mesures al respecte i escolte les queixes de l'alumnat i de la resta de ciutadans ofesos per aquest comportament que més que defendre i ensenyar el castellà, consistix en un atemptat repugnant contra la llengua del nostre territori.