Petición cerrada

Què la UdG faci pagar les pintades als autors

Esta petición ha conseguido 18 firmas

Els darrers dies han aparegut pintades les parets de la UdG anunciant una vaga d'estudiants pel dijous 2 de març. Indiferentment dels motius de la vaga, a la que cada estudiant pot adherir-se si vol, no s'hauria de permetre què els que la convoquen facin pintades per tota la Universitat.

El cost d'esborrar aquestes pintades és molt elevat i l'haurem de pagar entre tots els estudiants de la Universitat. A part, estan fetes pel SEPC, una associació de la Universitat que, com qualsevol altra associació, com pot ser Xoriguers, Aligots o UdGDoc, rep una subvenció per part de la mateixa Universitat, que ells posteriorment utilitzen, entre altres coses, per comprar material per fer aquestes destrosses.

Demanem a la Universitat que deixi de subvencionar al SEPC, que impedeixi que participi en qualsevol activitat amb el nom de la UdG i que sigui aquesta associació qui pagui totes les destrosses que provoquen a la Universitat, des de les pintades que realitzen fins a les destrosses que poden provocar un dia de vaga a les Facultats. També demanem a la Universitat que doni a conèixer la quantitat de diners que es gasta la Universitat de Girona per esborrar aquestes pintades.

Hoy: No al SEPC cuenta con tu ayuda

No al SEPC Universitat amb Diàleg necesita tu ayuda con esta petición «Universitat de Girona: Què la UdG faci pagar les pintades als autors». Únete a No al SEPC y 17 personas que ya han firmado.