Què la UdG faci pagar les pintades als autors

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Els darrers dies han aparegut pintades les parets de la UdG anunciant una vaga d'estudiants pel dijous 2 de març. Indiferentment dels motius de la vaga, a la que cada estudiant pot adherir-se si vol, no s'hauria de permetre què els que la convoquen facin pintades per tota la Universitat.

El cost d'esborrar aquestes pintades és molt elevat i l'haurem de pagar entre tots els estudiants de la Universitat. A part, estan fetes pel SEPC, una associació de la Universitat que, com qualsevol altra associació, com pot ser Xoriguers, Aligots o UdGDoc, rep una subvenció per part de la mateixa Universitat, que ells posteriorment utilitzen, entre altres coses, per comprar material per fer aquestes destrosses.

Demanem a la Universitat que deixi de subvencionar al SEPC, que impedeixi que participi en qualsevol activitat amb el nom de la UdG i que sigui aquesta associació qui pagui totes les destrosses que provoquen a la Universitat, des de les pintades que realitzen fins a les destrosses que poden provocar un dia de vaga a les Facultats. També demanem a la Universitat que doni a conèixer la quantitat de diners que es gasta la Universitat de Girona per esborrar aquestes pintades.

Hoy: No al SEPC cuenta con tu ayuda

No al SEPC Universitat amb Diàleg necesita tu ayuda con esta petición «Universitat de Girona: Què la UdG faci pagar les pintades als autors». Únete a No al SEPC y 17 personas que ya han firmado.