Postos de estudo para todos na USC

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!
Alumno da USC ha iniciado esta petición dirigida a Universidade de Santiago de Compostela (USC) y

Como todos os estudantes da USC temos experimentado, cando se achega a época de exames atopar sitio para estudar nas bibliotecas da universidade convírtese nunha tarefa practicamente imposible, tanto nas biblotecas das nosas facultades coma na Concepción Arenal, sendo especialmente difícil atopar sitio nesta última os días en que as outras están pechadas. Por isto pedimos que a Universidade se faga cargo desta situación proporcionando postos de estudo suficientes para todos os alumnos que o desexen e así garantir o noso dereito ao coñecemento e a unha educación digna. Para isto reclamamos á Universidade o ampliamento de postos de estudo nas plantas superiores da biblioteca Concepción Arenal, a instalación de tomas de corrente na planta -3 para que os estudantes podamos cargar os nosos pórtatiles que a miúdo son indispensables para o noso traballo, que abran bibliotecas de máis facultades nos días non lectivos e que, se fora necesario, se contruise unha nova biblioteca ou se habilitara outro edificio. A USC debe garantir o noso dereito ao estudo XA, é intolerable que os alumnos non teñamos acceso a postos de estudo ou que estes non sean dignos.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!