Online classes for Universidad europea de valencia (COVID-19 Emergency)

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 10.000!

Tenemos que hacer algo para no ir a la universidad en estos días. Hemos entendido que no pueden cerrarla porque tiene que ser el gobierno a tomar la decisión.
Por eso si la universidad europea de valencia empezaría a hacer clases online seria mas seguro para todos y nos pondríamos mas tranquilos. Es verdad que hay gente que no se lo cree pero también hay mucha gente que tiene miedo a ir a clase porque sabe que si no se toman medidas preventivas de este tipo va a pasar lo mismo que en Italia.
Si os parece una buena idea firmáis esta petición.

English Version

We have to do something about not going to college these days. We have understood that they cannot close it because it has to be the government to make the decision.
Therefore, if the European University of Valencia would start online classes it would be safer for everyone and we would be more relaxed. It's true that there are people who don't believe it, but there are also many people who are afraid to go to class because they know that if they don't take preventive measures of this kind, the situation will be the same as in Italy.
If you think it's a good idea, sign this petition.